Chì sò e funzioni di u pannellu pianu interattivu per l'insignamentu?

Per migliurà a qualità di l'insignamentu, assai scole anu utilizatu un pannellu pianu interattivu per l'insignamentu, facendu più è più cumuni.L'esperienza di utilizà un pannellu pianu interattivu per l'insignamentu hè assai megliu cà quella di lavagna tradiziunale.Questu hè inseparabile da e so funzioni.?

1. Scrittura liscia multi-touch

U toccu di 20 punti rende l'insignamentu più còmode è liscia.U pannellu tattile hè fattu di vetru temperatu resistente à l'esplosione, chì hè a prova di scratch è anti-collisione.praticu.

2. Interaczione liscia

L'assistente PPT, a rotazione di a pagina, l'operazione di annotazione hè più liscia, a velocità di risposta hè rapida, a scrittura, a presentazione hè liscia è libera, interferenza anti-luce, anti-schermatura, adatta à una varietà di ambienti.

3. I mutori di sistema Dual sparte risorse massive

Windows, piattaforma di sistema duale Andriod, integrazione prufonda, co-trasmissione è spartera di dati, spartera di formati di corsi multipli, u funziunamentu indipendente di un gran numaru di applicazioni di insegnamentu mainstream, è più garanzie di supportu.

4. Insegnamentu intelligente, veloce è faciule

Buttuni capacitivi, d'alta precisione, cambiate a fonte, cuntrole u voluminu à vuluntà.Pò esse operatu, ogni canale pò esse scrittu arbitrariamente, annotatu è screen shot in modu intelligente ricunnisciutu, segnali d'identificazione automaticu chì currispondenu à u canali d'ingressu prutezzione intelligente di l'ochji, rilevazione di luce ambientale, autoajustamentu di luminosità, per risponde à i bisogni di scrittura è di vede parechje scene.

5. Risparmio energeticu è salute

Bassa radiazione, risparmiu energeticu è sanu, risparmiu energeticu in una chjave, bassu cunsumu di energia in standby, riducendu assai u cunsumu d'energia, rilevazione intelligente di l'ambiente, aghjustamentu automaticu di a luce, riducendu u cunsumu generale di energia.

U pannellu pianu interattivu per l'insignamentu adopta a tecnulugia di u toccu infrared.Cù un stylus o un dito, pudete piantà di scrive, riduce, ingrandisce, move è altre funzioni nantu à u screnu, è pudete ancu piantà di sguassà cù u spinu di a manu.A dimensione di a gomma pò esse cambiata secondu a dimensione di l'area di cuntattu di u spinu di a manu., assai faciule d'applicà.Pudete ancu cambià u culore di fonti arbitrariamente, annotate è marcate punti chjave in ogni mumentu.Assumindu chì u layout ùn hè micca abbastanza, pudete aghjunghje pagine infinitamente, è pudete scrive cumu vulete.

insignamentu 1

pannellu pianu interattivu per l'insignamentu


Tempu di post: Jul-23-2022