Guangzhou Lindian Smart hà vintu u certificatu "High-tech Enterprise".

Guangzhou Lindian Intelligence Co., Ltd hè stata premiata u certificatu di l'impresa alta è nova tecnulugia emessu cumuna da u dipartimentu di scienza è tecnulugia di a pruvincia di Guangdong, u dipartimentu di finanze di a pruvincia di Guangdong è l'amministrazione statale di a tassazione di a pruvincia di Guangdong.Hè stata ricunnisciuta cum'è una impresa d'alta tecnulugia è nova è hè stata premiata cù u titulu onorariu di "impresa naziunale di alta è nova tecnulugia".U 2 di dicembre di u 2019.

ldnewpic1

Per u sustegnu continuu è ricunniscenza da i nostri clienti.A pratica hà dimustratu chì "a satisfaczione di i clienti hè l'unicu standard per pruvà u nostru travagliu". Innuvazione è riforma "un passu più veloce", a vera tecnulugia di core in i so mani, per capisce veramente l'iniziativa in a cumpetizione è u sviluppu.

ldnewpic2

Stu premiu naziunale hè un grande incuragimentu à u sviluppu futuru di l'intelligenza lindiana, è ancu mette in avanti esigenze più altu per u sviluppu sussegwente di l'intelligenza Lindian.Guangzhou Lindian intelligenza piglierà l'"impresa high-tech" cum'è una opportunità, cuntinuà à sustene a tecnulugia. prima, aumentà l'investimentu di ricerca è sviluppu, cuntinueghja à innuvà u cuncettu di prudutti.Further prumove u prucessu di innuvazione indipendente è ricerca è sviluppu indipendenti, rinfurzà a capacità d'innuvazione tecnologica di l'imprese in i prudutti è altri aspetti, migliurà a capacità di l'innuvazione scientifica è tecnologica. è a trasfurmazioni di i risultati, è furnisce un supportu tecnicu forte per l'imprese per strive per u sviluppu di alta qualità è diventà imprese di prima classe in l'industria!

ldnewpic3

Guangzhou Lindian Intelligente coltivazione prufonda di cristalli liquidi, modulu di retroilluminazione per parechji anni, in a so propria forte ricerca è forza di sviluppu è l'intruduzioni di tecnulugia avanzata è tecnulugia in casa è à l'esteru nantu à a basa di a furmazione di R & D, pruduzzione, vendita di integrazione multipla di a catena industriale ecologica, affittendu a tecnulugia di punta è una qualità eccellente di u produttu, in u campu di a visualizazione di cristalli liquidi in a pusizione di punta in Cina.


Tempu di pubblicazione: 04-04-2020