Guangzhou Lindian Intelligente |sustene l'educazione in linea

Per impedisce u COIVD-19 di infettà e scole, l'Uffiziu di l'Educazione hà emessu un avvisu chì impone à e scole à tutti i livelli è classi di posponà u semestru di primavera in 2020. À u listessu tempu, durante u periodu di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie, implementemu. u principiu di "senza sospensione di classi, senza sospensione di classi è senza sospensione di l'insignamentu", per minimizzà l'impattu di l'epidemie nantu à u travagliu educativu di e scole primarie è secundarie in tuttu u paese, è l'insignamentu in linea à traversu e plataforme in linea hè diventatu. un approcciu chjave. Per quessa, a camera di cummerciu di Guangzhou hà tenutu una attività per aiutà l'educazione in ligna, è Lindian hà attivamente agitu per cuntribuisce à a so parte cum'è un rapprisentante di l'impresa tecnulugia.

ldnewpic4

Donazione di carità di Guangzhou Lindian Intelligence, aiuta à custruisce una prevenzione di l'epidemie di u campus di prigiò. In questa cunferenza di donazione, Lindian hà donatu a macchina di u toccu educativu à a scola primaria di strada cintrali lucali è a scola media lucale, aiutendu u campus à custruisce un forte situ di prevenzione di l'epidemie di campus è migliurà. l'efficacità di l'educazione in ligna. U principale di a scola primaria è media in a strada lucale hà dettu chì l'innuvazione scientifica hè basatu nantu à i talenti, è solu l'innuvazione educativa cuntinuu pò creà un gran numaru di talenti innovativi. via di sviluppu di a nova era di l'educazione scientifica è tecnulugia. A donazione di sta impresa porta una nova fonte à a scola.L'insegnamentu à distanza hè maravigliosu, l'interazzione hè più cunvene, è l'educazione in linea ghjunghje à un livellu più altu.

ldnewpic5
ldnewpic6
ldnewpic7

"L'epidemie hè un cumandamentu, a prevenzione è u cuntrollu hè a rispunsabilità", Lindian hà rispostu attivamente à a chjama, per fà un bonu travagliu in u periodu di prevenzione epidemica di implementazione attiva è arrangiamenti attenti. À u listessu tempu, faremu u nostru megliu. per cuntribuisce à l'impresa, spalle e nostre responsabilità suciali è prutegge inseme a nostra vita.

ldnewpic8
ldnewpic9

Trickle, cunfluenza in u mare, l'epidemie senza pietà, ci hè l'amore in u mondu. Tutti facemu azzioni cuncrete per aiutà à prevene è cuntrullà l'epidemie, è avemu diventatu una forza forte in a vittoria di sta battaglia. L'epidemie ùn si ritira. , L'amore ùn hè micca ridutta, Guangzhou Lindian Donazione Intelligente hè sempre in prugressu...Inseme, avemu sicuru vince a battaglia contru l'epidemie u più prestu pussibule.


Tempu di pubblicazione: 01-06-2020